8. studenoga 2016.

Chia puding s bananom



Danas malo zdravlja iz staklenke!:) Jedan neobičan puding, od energetski snažnih i zdravih chia sjemenki, uz dodatak banane i badema, koji također doprinose svojim finim i hranjivim svojstvima.

Ovaj puding je idealno jelo za doručak, u kojem možemo uživati doma ili pod pauzom na poslu. Osim za doručak možemo ga poslužiti i kao desert. Dobro za svakoga a posebno za one koji su na gluten-free prehrani.


Šećer nisam stavljala, za moj ukus banana i suhe smokve daju dovoljno slatkoće, ali ko voli slađe može dodati malo meda ili nekog drugog sladila.

recept

l smjesa 
  • 1 čaša (200 ml) sojinog ili bademovog mlijeka
  • 1/2 žličice ekstrakta vanilije
  • 4 žlice chia sjemenki 
U zdjelici pomiješati gore navedene sastojke, povremeno promiješati, zatim prebaciti u staklenku i poklopiti.
Staviti u frižider preko noći.

ll smjesa 
  • 2 suhe smokve, sitno narezati
  • 1 banana
  • 1 žličica kakaa
  • 1/2 čaše sojinog ili bademovog mlijeka 
  • 3 žličice chia sjemenki
  • malo grubo mljevenih ili sitno narezanih badema

U blenderu smiksati bananu, kakao, narezane suhe smokve i mlijeko. Dobivenu smjesu prebaciti u drugu staklenku, dodati chia sjemenke, dobro izmiješati i poklopiti.
(ako radimo bez blendera postupak je slijedeći: u zdjeli zgnječiti bananu s vilicom, umiješati kakao i chia sjemenke, dodati suhe smokve i mlijeko, te sve dobro izmiješati)
Staklenku, kao i onu prvu, staviti na hlađenje u frižider preko noći.

serviranje 
Ujutro ili prije konzumiranja u ll smjesu umiješati malo usitnjenih badema.
U desertnu čašu (ili u staklenku ako nosite za van) naizmjenično stavljati po dio od svake smjese.
Izmedju slojeva ili samo na vrh staviti još malo narezane banane.


* Napomena za one koji su na bezglutenskoj prehrani: koristite samo domaće suhe smokve, jer one kupovne često znaju biti posipane s brašnom.





cookandplay

2 komentara:

  1. Lijepo, ovo je baš za mene, jučer ujutro sam samo bananu i med. Već sam htio reći kako za mene bez mlijeka a onda vidim da ga nema, bademovo "mlijeko" koristim. A kesteni, pogotovo maruni uvijek, a one kus kus sa keljom izgledaju mi praktične za put. (Glutena se za sada ne bojim ali imam ga u tanjuru puno rjeđe).

    OdgovoriIzbriši
  2. Izvrsno i biti će mi baš za doručak, jako mi se sviđa ova kombinacija chia sjemenki, banana i badema !

    OdgovoriIzbriši